Tuesday 12 June 2012

Some happy making tips

Everyone had a good weekend?
Heeft iedereen een goed weekend gehad?

I certainly had a very cosy weekend. Having my own flat means that I can finally have people over, this weekend I had a friend staying over, making use of the sleeping sofa. Also, my boyfriend's parents and sister came around for a mini housewarming. The weekend ended with a vegetarian Indian dinner just around the corner, certainly a place to go back to, delicious! Planet India 4-5 Richmond parade Brighton, they don't have a website though.
Ik heb in ieder geval een heel gezellig weekend gehad. Nu ik mijn eigen appartement heb, kan ik eindelijk mensen uitnodigen. Dit weekend had ik een vriendinnetje die gebruik maakte van onze slaapbank. Zondag kwamen mijn vriendje zijn ouders en zus even langs om ons appartement te zien. ’s Avonds hebben we met zijn allen bij een vegetarisch Indisch restaurant gegeten. Het is heel dichtbij en super lekker, Planet India 4-5 Richmond parade Brighton Engeland, ze hebben helaas nog geen website.

A busy weekend means that not much work has been done on my patchwork. But I've lined up some tips and happy making things. Look at the amazing flowers I got as a housewarming gift and a lovely vase to put them in.
Een druk weekend betekend dat ik helaas geen tijd heb gehad om te werken aan mijn projecten. Ik heb daarom een paar foto's en tips van dingen die mij vrolijk maken. Deze bloemen en vaas bijvoorbeeld, kreeg ik als housewarming cadeau.

 



Another thing that I absolutely love is shopping in charity shops. The chair you can see in the flower photo, I bought in Holland for €20, - . Another really good buy was this painting for €1, - it has a little hole in the bottom but it still looks pretty good on my living room wall.
Iets anders waar ik altijd blij van word is rondneuzen in tweedehands winkels. De stoel in de bloemen foto bijvoorbeeld kocht ik in Nederland voor €20,-. Of dit schilderijtje bijvoorbeeld heeft een klein gaatje onderin, maar was dan ook maar €1,- en maakt mijn woonkamermuur een stuk vrolijker.



Below some fabrics and a tool I found on different websites. The prices and further information you can find under the pictures.
Verder heb ik een paar websites gevonden met stofjes en andere dingen. De prijzen en verdere informatie vindt je onder de foto’s.


Fabric: Blue layered leaves 
By: Rowan 
Price: was $10,50 now $7 per yard
 

Fabric: Green moon flower 
By: Rowan 
Price: $ 10 per yard


Price: £ 6,50 per meter


Fabric range: A walk in the woods
By: Moda
Price: £ 11,40 per meter


Owl scissors 
Price: £ 8

I hope you enjoyed my little list of tips, see you next time!
Ik hoop dat jullie mijn lijstje met tips leuk vonden, tot de volgende keer!


Kellie

1 comment:

  1. Eindelijk doet alles (netwerk, pc enzo) het hier weer na wat problemen. Wat een gave bos bloemen. Bevalt je stoel goed? Ik vind de tweede stof erg mooi en de vosjes;) Die uil is héél gaaf. De prijs gaat ook nog toch? Als de schaar goed knipt natuurlijk. Het Wilhelmus klnkt hier voor de voetval...spannend.
    Groetjes
    Mam

    ReplyDelete